فرا رسيدن سه روز بزرگ و مقدس، 3و 4 و 5 شعبان، ميلاد بزرگ سالار شهيدان، حسين فاطمه؛ علمدار كربلا، ابوالفضل العباس و حضرت امام زين‏العابدين بر همه عاشقان مبارك باد.

......................

ميلاد ستارگان آسمان ولايت حضرت امام حسين(ع) ، حضرت امام سجاد (ع) و حضرت عباس(ع) بر شما مبارك باد.

......................

حسین ای سلاله پاکان، حسین ای عصاره قرآن! دیده ی بشریت روشن که در طلوع ماه شعبان ، خورشید جمالت را به نظاره می‏ایستند

......................

میلاد با سعادت سلطان عشق حضرت سید الشهدا (ع) و روز پا سدار امیر عشق حضرت عباس بن علی (ع) و روز جانباز و  پور عشق حضرت سیدالساجدین بر تمام محبان مبارکباد .

........................

چهارم شعبان ، روز شکفتن گل معطر ابالفضل (ع) بر شاخسار اهل‏بیت (ع) مبارک باد

........................

سلام بر عباس و سلام بر همه جانبازانی که با اقتدا به امام خود و بذل جانشان ، مفهوم رشادت و جانبازی را در عصر ما محقق ساختند ...

 ........................

پنجم شعبان ، میلاد زینت عابدان ، امام زین العابدین مبارکباد.

........................

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقية الله آمد

با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين

يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد

***

شعبان که مَهِ سُرور هر مرد و زن است

تابان ز وجود جلوه چار تن است

هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین

هم مولد پاک حجت بن الحسن است

***

ایام نشاط و شور امت آمد

هنگام سرور و اخذ حاجت آمد

در روز سه و چهار ماه شعبان

از جانب حق سه پیک رحمت آمد

میلاد حسین است و ابوالفضل و علی

یعنی که سه منشأ سعادت آمد

آن ماه که ماه حاجتش میخوانند

ما بین دو خورشید امامت آمد

***

تا بال و پر عشق به جانم دادند

در وادی عاشقان مکانم دادند

گفتم که کجاست کعبه‏ی اهل ولا

در گاه حسین (ع) را نشانم دادند

***

برخیز که نور ازلی می آیــــــــد

بر عالم ایجــــاد ، ولی می آید

مجموعه حسن و عشق و ایثار و کرم

یعنی که حسین بن علی می‏آید

***

به جز حسين مرا ملجأ و پناهـي نيست

در اين عقيده يقيـــــن دارم اشتباهي نيست

ره نجات حسين است و دوستي حسين

به سوي حق بجز از اين طريق راهي نيست

***

نام من سرباز كوي عترت است

دوره‌ي آموزشي‌ام هيئت است

پادگانم چادري شد وصله‌دار

سردرش عكس "علي" با ذوالفقار

ارتش حيدر محل خدمتم

بهر "جانبازي" پي هر فرصتم

نقش سردوشي من يا فاطمه است

قمقمه‌ام پر ز آب علقمه است

اسم رمز حمله‌ام "ياس علي" است

افسر ما فوقم "عباس علي" است

***

هر گل خوشبو که گل یاس نیست

هر چه تلألو کند الماس نیست

ماه زیاد است و برادر بسی

هیچ یکی حضرت عبـاس نیست